Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal medya yönetimi, Facebook, Instagram ve Twitter gibi sosyal medya platformlarında
yayınlanan içerik oluşturma, planlama, analiz etme ve bunlarla etkileşimde bulunma sürecidir.
Zamanınız sınırlı olsa bile, sosyal medya yönetim araçları ve hizmetleri sosyal medya varlığınızı öncelik haline getirebilir. Sosyal medyayı oyunun bu noktasında bir öncelik haline getirilmelidir.
Sosyal medya, iş dünyasında ayrılmaz bir rol oynamaktadır. Dünya çapında sosyal medya kullanan 3.2 milyar insan ve saniyede 11 yeni kullanıcı ile ölçümlenebilir bir reklam fırsatı sunmaktadır. Sosyal medya yönetim araçları ve hizmetleri, bu büyük kitleye ulaşmanıza yardımcı olabilir ve bir sosyal medya kampanyası yürütmeyi kesinlikle kolaylaştırır.
Sosyal medya, iş dünyasında ayrılmaz bir rol oynamaktadır. Dünya çapında sosyal medya kullanan 3.2 milyar insan ve saniyede 11 yeni kullanıcı ile ölçümlenebilir bir reklam fırsatı sunmaktadır. Sosyal medya yönetim araçları ve hizmetleri, bu büyük kitleye ulaşmanıza yardımcı olabilir ve bir sosyal medya kampanyası yürütmeyi kesinlikle kolaylaştırır.
Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal medya yönetimi, Facebook, Instagram ve Twitter gibi sosyal medya platformlarında yayınlanan içerik oluşturma, planlama, analiz etme ve bunlarla etkileşimde bulunma sürecidir. Sosyal medya yöneticisi bir marka, birey veya işletme tarafından çevrimiçi olarak yeni müşterilere ulaşmak veya itibarlarını artırmak ve korumak için kullanılabilir.Sosyal medya yöneticileri, müşteri yorumlarına yanıt vermekten orijinal içerik yayınlayarak uzun vadeli pazarlama hedeflerine nasıl ulaşılacağı konusunda strateji geliştirmeye kadar sosyal medya etkinliğini ele alma konusunda uzmandır. Bununla birlikte, kendi stratejiniz üzerinde kontrol sahibi olmanızı sağlayan sosyal medya yönetim araçları da vardır.
İnsan ilişkileri ve çeşitli sosyolojik gözlemlerle hedef kitlenize yaklaşmayı odak alan bir sosyal medya yönetimi ile internet ortamında en iyi şekilde temsil edilirsiniz.
Instagram Yönetimi
Günümüzde dünyanın en popüler görsel paylaşım sitesi haline gelen Instagram, Facebook tarafından satın alındıktan sonra yaklaşık 1 milyar kullanıcıya ulaştı. Bu kullanıcıların 36 milyonu ise Türkiye’ye ait. Bu kadar aktif kullanıcıya sahip olan sosyal medya platformu, doğru kullandığınız takdirde markanız için pazarlama ve reklam konusunda vazgeçilmez bir fırsat oluşturur.
Görselliğin ön planda tutulduğu Instagram’da, paylaşımlarınızı özgün ve eğlenceli hale getirebilirsiniz. Böylece paylaşımların beğeni oranını ve sayfanızın takipçi sayısını artırırsınız. Sosyal medya kullanıcıları her zaman özgün ve farklı içerikler görmek ister. Kullanıcıları sayfanıza çekmek için yarışmalar düzenleyebilir veya soru-cevaplar ile iletişiminizi taze tutabilirsiniz.
Görselliğin ön planda tutulduğu Instagram’da, paylaşımlarınızı özgün ve eğlenceli hale getirebilirsiniz. Böylece paylaşımların beğeni oranını ve sayfanızın takipçi sayısını artırırsınız. Sosyal medya kullanıcıları her zaman özgün ve farklı içerikler görmek ister. Kullanıcıları sayfanıza çekmek için yarışmalar düzenleyebilir veya soru-cevaplar ile iletişiminizi taze tutabilirsiniz.
Facebook Yönetimi
Yaklaşık 2 milyar aktif kullanıcıya sahip olan Facebook’un Türkiye’de 40 milyon üzerinde kullanıcısı var. Hâl böyle olunca Facebook, markaların pazarlama stratejileri için vazgeçilmez bir sosyal medya platformuna dönüştü. Facebook, doğru yürütülen bir strateji ile markanızın bilinirliğini arttırarak internet sitenizin trafiğine olumlu katlı sağlar. Link paylaşımları, video, gif, anket ve fotoğraflarla takipçilerinizin ilgisini çekebilir ve markanızın kurumsal kimliğini yansıtacak içerikler oluşturabilirsiniz. Aynı zamanda Facebook, yönetici arayüzü sayesinde sizlere sayfanız ile ilgili raporlamalar sunmaktadır. Bu raporlamalar sayesinde sayfanızın gidişatını görebilir ve sonraki içeriklerinizin nasıl olması gerektiği yönünde fikir sahibi olabilirsiniz. Hedef kitleniz Facebook kullanıcılarından oluşuyorsa, markanız adına bu sosyal medya platformunu kaçırmayın deriz.