Kurumsal Kimlik Tasarımı

Kurumsal kimlik, şirketlerin müşterilerine karşı temsili sırasında firmayı tanıtmaya yarayan çalışmaların tamamına verilen addır.

Profesyonel Kurumsal Kimlik Tasarımı


Kurumsal Kimlik Rehberi, temel kimlik öğeleri olan amblem, logo, logotype ve kurumsal kimlik argümanlarının kullanımından başlayarak, tüm iletişim ortamları için görsel standartları ve düzenlemelerin yanı sıra standart renk kodlarının oluşturulmasını içermektedir.

İşletmenizin misyonuna ve vizyonuna uygun olarak marka ismi, sloganı gibi metin temelli yaratıcı fikirler dışında, kurumsal kimliğe uygun bir şekilde yazı fontundan kartvizit tasarımına kadar bütün materyalleri işler ve uygulamaya koyarız.

Keşif ve Planlama

Projenize uygun çalışma stratejisi oluşturmak için sizi dinliyor, ihtiyaçlarınızı belirliyor, gerekli materyalleri hazır hale getiriyoruz.

Tasarım ve Geliştirme

Rakiplerinizi araştırarak sizi onlardan ayıracak çizgileri belirliyoruz ve bu çizgilerle tasarımınızı kodlayıp hazırlıyoruz.

Tasarım Süreci

Şirketiniz ya da markanız için Kurumsal kimlik tasarımını soru işareti kalmayacak şekilde net ve detaylı bir bakış açısıyla hazırlıyoruz.

İçerik Yerleşimi

Tasarladığımız master planına göre seçtiğimiz görsellerin ve metinlerin yerleşimini planlar, revizyona müsait hale getirerek sizlerle paylaşırız.

Kurumsal Kimlik Tasarım Paketlerimiz

Size en uygun olan kurumsal kimlik paketini tercih edin. Firmanızın ya da markanızın ihtiyacı olan tüm baskı
dosyalarını elde edin. Paketlerimizin içeriği müşterilerimizin ihtiyacına yönelik olarak değişkenlik gösterebilir.

Business Kurumsal Kimlik Paketi

Küçük ve Orta ölçekli firmalar için

  • Logo Tasarımı Markanız için 4 yeni logo hazırlanır ve sunulur.
  • PDF Kitapçık Kurumsal kimliğiniz Pdf halinde teslim edilir.

Premium Kurumsal Kimlik Paketi

Büyük ölçekli firmalar için

  • Logo Tasarımı Markanız için 8 yeni logo hazırlanır ve sunulur.
  • K.Kimlik Kitapçığı Kurumsal kimliğiniz kitapçık halinde teslim edilir.

Ultimate Kurumsal Kimlik Paketi

Kurumsal işletmelere profesyonel çözümler için

  • Logo Tasarımı Markanız için 10 yeni logo hazırlanır ve sunulur.
  • K.Kimlik Kitapçığı Kurumsal kimliğiniz kitapçık halinde teslim edilir.

Sıkça Sorulan Sorular

1Kurumsal Kimlik Nedir?
Kurumsal Kimlik, pazarlamada (marketing), bir kurumun görünen yüzüne verilen isimdir. Kurumun kendini ifade etme şeklidir. Bu ifade belli sınırları çizilmiş ve genellikle değişmez bir ifadedir.
2Kurumsal kimlik tasarımı neleri içerir?
Logo, kartvizit, fatura, diplomat zarf, antetli kağıt, cd kapağı vb. ürünlerinizin bir bütün halinde tasarımı yapılmaktadır. Logonuzun uluslar arası standartlara göre yeniden çizilmesi yada sıfırdan yeni bir logo tasarlanması (Logo tasarımı için ortalama 10 farklı logo çizilir siz içlerinden birini seçebilir yada yeni logolar isteyebilirsiniz. Kartvizit tasarımınızın yapılması Bir çok tasarım seçeneği arasından seçtiğiniz kartvizitiniz kurumsal kimliğinizde yer alır, Kurumsal kimlik kataloğunuzun içerisinde yer alacak olan içeriklerin hazırlanması, Faturanızın tasarımı, Antetinizin tasarımı Bloknot (Blog Note) tasarımı Cd üstü ve cd kabı tasarımı,
3Kurumsal Kimliğin Önemi
Dünya çapında bütün markalar, dijital veya fiziksel olarak marka bilinirliklerini arttırmakta. Markalaşmamış veya kurumsal bir kimliği olmayan kobiler, firmalar veya kuruluşlar büyüme amacını yeterli bir şekilde yerine getirememektedir. Marka bilinirliğini arttırmak firmanın büyümesi ve daha çok kitleye hitap edebilmesi açısından önem taşır. Marka bilinirliği arttırılarak pazarlanan ürün veya hizmetin alıcısı arttırılır ve bu şekilde muhtemel büyümenin yapı taşları yerlerine oturarak firmanızın büyümesini adım adım ilerletir. Kurumsal kimliğe sahip firmaların, kurumsal olmadan büyümeyi hedefleyen firmalardan daha başarılı olduğunu gözlemleyebilirsiniz. Kurumsal kimlik tasarımı bir firma için büyük önem taşıdığını bu şekilde görebilmekteyiz. Kurumsal Kimlik Vektörel ve Pdf Formatta verilir mi?Bu tasarımlar sizlere Vektörel, Pdf formatta veya istediğiniz her hangi bir formatta verilebilmektedir.
4Kurumsal Kimlik Örnekleri,
Kurumsal kimlikler ile ilgili bir çok internet sitesi bulunsa da site içerisinde sunulan içerikler diğer sitelerdeki ile benzerlik göstermektedir. Ücretsiz sunulan kurumsal kimliklerde görsel hatalar, ölçü hataları, pixel bozukluklarına vs. rastlamak mümkün. Bunlara belkide tasarım aşamasında rastlanmasada tasarımların baskı aşamalarında sorunlara sebep olabilmektedir.

Kurumsal Kimlik Ölçüleri,Kurumsal kimlik ölçüleri için içerisinde bulunacak olan ürünlerin uluslararası size ölçüleri baz alınmaktadır. Örn. A2 ölçüleri 420×594 mm gelmektedir. A2 kağıdının ikiye katlanması A3 boyutundaki kağıda denk gelmektedir, A3 kağıdının ölçüleri ise 297×420 mm dir. A3 kağıt ikiye katladığımızda A4 boyutu ortaya çıkar, A4 ölçüleri ise 210×297 mm boyutlarındadır.
5Kurumsal Kimliğin Firmalara yararları nelerdir?
Kurumsal kimliği doğru tasarlanmış firmalar pazarlama iletişimlerini daha yaratıcı bir şekilde kurabilirler. Pazarlama iletişimlerini sağlar iken bilinen tüm mecraları kullanarak, şirketin daha etkili ve çabuk olarak tanınmasını sağlayacaktır. Bu tarz pazarlama yöntemleri potansiyel müşteri adaylarının tercih değiştirmelerinde önemli bir faktör olarak yer almaktadır.
6Firmaların Kurumsal Kimlikleri Nasıl Olmalıdır?
Firmaların kurumsal kimlik ile ilgili bir hikayesi olması markaları daha unutulmaz ve ilgi çekici olmasını sağlar. Pazarlama stratejilerinde pazarlayan kişilerin markasına güveni artar. Kurumsal kimlik standartlarını belirlerken yansıtılacak enerji rakipler arasından sıyrılmasını sağlar. Kurumsal kimlik tasarımınızın kolay algılanabilir olması aynı zamanda akılda kalıcılığı da arttıracağı için kolay algılanabilme önemlidir. Belirlenen kurumsal kimlik tasarımları her mecrada uygulanabilir olması çizgisinin tutarlılığını koruyabilmesi açısından önemlidir.
7Kurumsal Kimliğin Belirlenmesi Aşamaları Nelerdir?
Bu işlem genelde üç aşamada tamamlanır. Birinci aşamada yapılacak olan işler hakkında bir plan oluşturmaktır. Burada tasarımı yapacak olan kurum ile firmanın birbirlerini çok iyi anlamaları gerekmektedir. Ne istendiğini, neyin ön planda tutulması gerektiğini doğru anlayan tasarımcı sonuç odaklı çalışabilir. İkinci adımda tasarımcı birinci aşamada konuşulan ve mutabakata varılan konular üzerinde çalışmalar yapar. Çalışmaların yeterli olduğunu düşünen tasarımcı yaptığı çalışmalar hakkında firmaya sunum yapar. Bu çalışmalar esnasında en önemli konu logo tasarımı ile ilgili çalışmalardır. Yapılan sunumlar üzerinden mutabakata varılan çalışmalar belirlenir.

Kurumsal Kimlik Argümanları

Pazarlamada, bir kurumun görünen yüzüne verilen isimdir. Kurumun kendini ifade etme şeklidir. Bu ifade belli sınırları
çizilmiş ve genellikle değişmez bir ifadedir. Kurumsal kimlik firmaların daha profesyonel ve güvenilir görünmesini sağlar